apropos syltetøy

01.03.09

om endelig å finne en mannlig blogger man liker

Filed under: funderinger — aproposingenting @ 21:21

her gikk jeg og trodde ikke det fantes menn i Gnore som blogger. joda. jeg vet arten finnes. jeg har bare ikke funnet noen jeg liker. helt til nå. her er’n: mannfolkprat. og jeg er forelska i ordene hans.

oppdatering 5/3 :

å borte var’n gitt. mulig det er bare midlertidig stille, men hvis han ikke skriver mer…. hm.

oppdatering juli:

jeg tror dette er samme mannen. (med massive forbehold om at jeg tar helt feil…)

1 kommentar »

  1. Dette var svært hyggelig!

    Kommentar av Mannfolkprat — 02.03.09 @ 08:23


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

