apropos syltetøy

19.09.08

om en norsk blogg jeg fant i går

Filed under: funderinger — aproposingenting @ 11:43

«dytt meg.»
i går fant jeg den første norske bloggen jeg øyeblikkelig falt for. sjelsord.com. nydelig navn. enkel design. og med mye innhold.
hun som skriver er for meg totalt ukjent. det er ikke så nøye om hvem hun er, men det hun skriver: det treffer og snurrer og setter igang ting i hodet mitt.
jeg har fått en norsk blogg-heltinne som kommer langt opp mot min amerikanske inspirasjon og helt Heather Armstrong , dooce.

1 kommentar »

  1. Den er nydelig. sjelsord.com, altså. Har lest den i flere år. Har jeg ikke tipset deg om den? fy meg!

    Kommentar av Mettemor — 20.09.08 @ 14:42


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

